7 Ekim 2013 Pazartesi

Özel Tasarım Makyaj Çantam

İnsan kozmetik delisi olunca makyaj çantası da böyle oluyor. Gördüğünüz çantayı kendim için tasarladım ve hafta sonu iki gece çalışarak tamamladım. En sevdiğim kozmetik marka ve ürünlerin aplikelerini yaparak çantamı süsledim.

Çantanın dışı, aplikeleri ve içindeki küçük cep keçeden, astarı ise çizgili bir kumaştan hazırlandı. Her zamanki gibi tüm dikişleri ve süslemeler elde yapıldı. Yapıştırma değil hepsini teker teker diktim.

Gerçekten çok beğendiğim ve içime sinen bir çanta oldu. Zevkle kullanacağım.  


Farklı renkler ve değişik markalarla size özel süslemeler yapabilirim. Bu tamamen bana özel oldu :) 


Boyutunu tam olarak görmeniz adına elimle resmini çektim. Küçük ellerimin olmadığını söyleyebilirim :) Enini en uzun fırçamı alacak şekilde ayarladım. Çantada taşımak için ideal boyutlarda.

Ayrıntılı bilgi ve sipariş için sekerkeceler@gmail.com a mail atabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder