7 Kasım 2013 Perşembe

Fırça Çantası

Kozmetik markalarının en büyük eksiği fırça çantaları yapmaması diye düşünüyorum. İhtiyaçlarım dahilinde hazırladığım makyaj fırçası çantası sizlerle.
Ön kapağına en sevilen makyaj fırçası markalarını işledim. Tüm işlemeleri elde yaptım. 

Ön kapağı arkaya bir kemerle bağladım ve kemeri bir düğme ile sabitledim. 
Bu çantanın içten görünümü her boy fırça için ayrı bölme yaptım. En sağdaki büyük bölme ise Beauty Blender koymak için :)

Çantayı iki kat keçeden yaptım. Çanta dikişlerini makinede tamamladım.
Bu da çantanın tam boy görünümü. 

Sizde kendi tarzınızı yansıtan bir makyaj çantası istiyor ya da sevdiklerinize güzel bir hediye düşünüyorsanız sekerkeceler@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

Sevgiler...

8 yorum:

  1. Çok şık ve kullanışlı olmuş,ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)
      Beğenmenize çok sevindim,
      Sevgiler

      Sil
  2. ay bayıldım çoooooooooook güzel!
    Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  3. merhabalar, çantayı çok beğendim bende böyle bir çanta istiyorum fırçalarım için fiyatı nedir daha farklı çeşitlerini yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi yapıyorum sekerkeceler@gmail.com a mail atarsanız ayrıntıları konuşuruz
      sevgiler

      Sil
  4. merhaba, ben de fırçaları koymak için bir çanta istiyorum. ortalama bir fiyat söyleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sekerkeceler@gmail.com a mail atabilirmisiniz.

      Sil