4 Kasım 2013 Pazartesi

Nihal'in Makyaj Çantası

Sevgili Nihal için hazırladığım makyaj çantası...
Türkiye de desenli keçe bulmak elmas bulmakla eşdeğer neredeyse. Bu ve birkaç keçeyi daha hiç ummadığım bir kırtasiyeden buldum. Boyutları A4 kağıt büyüklüğünde olduğundan çanta normal yaptıklarımdan biraz daha küçük olsa da görsel olarak çok beğendiğimi söylemeliyim.
Astarını çanta ile uyumlu sarı bir kumaştan yapmayı tercih ettik.


Nihal'in en sevdiği markalar bu çanta ile ölümsüzleşti. Fermuarına çanta ile uyumlu olması için sarı Essie marka oje ile süsledim.
Tüm hazırlıklar ve dahası için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz. Orada adım adım yaptıklarımı paylaşıyorum.

Sizde kendi tarzınızı yansıtan bir makyaj çantası istiyor ya da sevdiklerinize güzel bir hediye düşünüyorsanız sekerkeceler@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder