2 Aralık 2013 Pazartesi

Merve'nin Makyaj Çantası

Merve'yi el işleri ile uğraşan pekçok kişi tanıyor. Ay Çok Şirin markalı kişiye özel el boyaması harika yastıklar yapıyor. Benimde onun yaptığı iki yastığım var. 

Merve'ye hazırladığım çanta ise bugünün konuğu.


Zemin olarak kırmızı üzerine siyah puantiyeli keçe kullandım. Merve tam bir puantiye aşığı, bilmeden tam da zevkine göre bir çanta hazırlamışım meğer :)

Üzerine Merve'yi anımsatan elinde fırça olan bir kız ve tatlı kedisi Pamuğu aplike yaptım. Sağ üst köşede ise markasını logosu üzerindeki bulutlarla birlikte uyguladım.


Fermuarında çok sevilen kalplerden birini kullandım.

Astarı ise kırmızı üzerine beyaz puantiyeli tercih ettim.

Nasıl olmuş beğendiniz mi? 

Sizde hem kendiniz hem de sevdikleriniz böyle çantalar yaptırabilirsiniz. Bu çantaları aynı zamanda çanta içi organizer olarak da çok rahatlıkla kullanabilirsiniz. İletişim ve sipariş için sekerkeceler@gmail.com dan bana ulaşabilirsiniz. 
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder