24 Şubat 2014 Pazartesi

Şeker Keçeler Bahar Çanta Koleksiyonu

Sizlere güzel bir sürprizim var. Bundan böyle yılın belli zamanlarda o zamanın temasına uygun çantalar yapıp, koleksiyon olarak sizlerle buluşturacağım. 
İlk koleksiyonum yaklaşan bahar ayları için hazırladığım Bahar 2014 Koleksiyonu
Koleksiyon 7 çantadan oluşuyor. Şimdi teker teker inceleyelim.
 İlk çanta bir kartvizit çantası.


İkinci çanta bir gözlük kılıfı.



 Üçüncü çanta bir çanta içi düzenleyici/organizer.



  Dördüncü çanta da bir çanta içi düzenleyici/organizer.




 Diğer üç çanta da makyaj çantası. 







                                                                                             





 Çantalarımın toplu görünümü...

Nasıl buldunuz, yorumlarınızı heyecanla bekliyorum. İletişim ve sipariş için sekerkeceler@gmail.com a mail atabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. Çok beğendim tam bahara yakışan bir koleksiyon olmuş hemen neler alabilirim gözüme kestirdim. Emeğine sağlık canım. Yaratıcı tasarımlarını keyifle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım senin desteğin ve yardımın olmasaydı ne yapardım hiç bilmiyorum.

      Sil